Dozynki Koncert Wycieczka Festyn P1310959 P1320346 P1320940 P1330423 DSC_1366 IMG_3800 IMG_3805 IMG_3810 P1300372 P1310813

Ogłoszenie o pracę

A A A Pdf Print16x16 Mail16x16

DYREKTOR GMINNEGO OŚRODKA KULTURY I SPORTU

OGŁASZA  NABÓR  NA  STANOWISKO    GŁÓWNA/Y  KSIĘGOWA/Y

 

 

Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu, ul. Dąbrowskiego 18, 59-800 Lubań

 

Opis stanowiska

 

-        prowadzenie rachunkowości Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu, samorządowej instytucji kultury, zgodnie z obowiązującymi przepisami,

-        wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku instytucji kultury,
sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt,

-        sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez dyrektora instytucji kultury sprawozdań o realizacji planu finansowego,

-        sporządzanie sprawozdań finansowych z wykorzystanej dotacji przyznanej przez organizatora,

-        przygotowywanie projektów budżetu instytucji kultury oraz harmonogramu wydatków,

-        sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej instytucji,

-        sporządzanie sprawozdań finansowych realizowanych grantów i dotacji celowych,
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym instytucji kultury, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,

-        opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucjach kultury,

-        sporządzanie sprawozdań finansowych do US i GUS oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami,

-        prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych

-        prowadzenie ksiąg inwentaryzacyjnych i rozliczanie inwentaryzacyjnych

-        ewidencjonowanie funduszu świadczeń socjalnych

-        należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo – księgowych,

-        wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.

Wykonywanie obowiązków z zakresu kadr i płac

-        prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami

-        kompleksowa obsługa kadrowa pracowników i zleceniobiorców od momentu zatrudnienia do rozwiązania stosunku pracy

-        sporządzanie dokumentów kadrowych związanych z zatrudnianiem, zmianą warunków i rozwiązaniem umów

-        prowadzenie ewidencji czasu pracy w zakresie planowania i rozliczania czasu pracy,

a także prowadzenie ewidencji nieobecności pracowniczych

-        sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami do ZUS, GUS, US

-        przygotowywanie danych i raportów kadrowych, płacowych, statystycznych oraz wewnętrznych

-        prowadzenie terminarza badań lekarskich

-        wsparcie w procesach rekrutacyjnych

-        prowadzenie korespondencji z urzędami i instytucjami w sprawach pracowniczych

-        prowadzenie obsługi płacowej pracowników

-        obsługa, rozliczanie i prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych

-        przygotowywanie dokumentacji w sprawach emerytalno-rentowych

-        naliczanie wynagrodzeń i innych składników płacowych

-        terminowe sporządzanie i przesyłanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, US i PPK

-        terminowe naliczanie składek do ZUS, US i PPK

-        wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu

 

Inne

 

-        przyjmowanie, wysyłanie korespondencji,

-        odpowiadanie na korespondencję

-        przygotowanie dokumentów do archiwum

-        zaopatrywanie instytucji kultury w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe

-        prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem świetlicami wiejskimi

 

Wymagania niezbędne, które powinna spełniać osoba ubiegająca się o zatrudnienie


• Osoba ubiegająca się o pracę stanowisku GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO, zgodnie z art. 54 ustawy o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2009 r. nr 157, poz. 1240 ze zm.), powinna spełniać następujące wymagania:
1) ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
5) spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
•dobra znajomość i umiejętność stosowania w praktyce prawa podatkowego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, zarządzania finansowego, controllingu, przepisów prawa ubezpieczeń społecznych

 

Wymagania preferowane:

 

-        udokumentowane doświadczenie w pracy w dziale księgowości w jednostce sektora finansów publicznych, w szczególności w instytucji kultury,

-        doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego w jednostce sektora finansów publicznych

-        odpowiedzialność, rzetelność i zdolności analitycznego myślenia,

-        doskonałe umiejętności organizacyjne oraz myślenie strategiczne,

-        wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne,

-        biegła znajomość pakietu MS Office (m.in. Excel i Word),

-        znajomość gospodarki finansowej instytucji kultury, dyscypliny finansów publicznych, planu kont, księgowości,

-        doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą kadr i płac,

-        znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego umiejętność pracy w zintegrowanych systemach informatycznych, w tym programach księgowych, sprawozdawczych i bankowych,

-        znajomość programów SIGID i Płatnik,

-        zaangażowanie i chęci doskonalenia umiejętności.

 

 

Oferujemy

 

-        umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu (etat – 40 godzin tygodniowo).

 

 

Należy złożyć następujące dokumenty aplikacyjne

-        życiorys zawodowy (CV) zawierający następujące dane: imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,

-        list motywacyjny,

-        kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe;

-        referencje lub ocena pracy,

-        oświadczenie (odręcznie podpisane przez kandydata) o braku przeciwskazań zdrowotnych - do pracy na wskazanym stanowisku,

-        oświadczenie (odręcznie podpisane przez kandydata) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

-        oświadczenie (odręcznie podpisane przez kandydata) o niekaralności lub oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,

 

 

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Gminny Ośrodek Kultury i Sportu z/s w Lubaniu moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz.1000). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Gminny Ośrodek Kultury i Sportu z/s w Lubaniu moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji”.

 

Dokumenty aplikacyjne niezawierające zgody na przetwarzanie danych nie będą rozpatrywane.


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie GOKiS w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem z dopiskiem: „nabór na stanowisko Głównego Księgowego lub pocztą tradycyjną na adres Gminny Ośrodek Kultury i Sportu, ul. Dąbrowskiego 18, 59-800 Lubań lub przesłać w formie skanów na adres mailowy gokis@luban.ug.gov.pl , w temacie: oferta pracy Główny Księgowy w nieprzekraczalnym terminie do dnia 04.11.2024 roku godz. 23.59.

·         Dokumenty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.

·         Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami/kandydatkami.

·         Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie.

·         Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

 

 

 

 

Dyrektor GOKiS

          Justyna Antoszewska

 

Prev
Październik 2024
Next
Po Wt Śr Cz Pi So Nd
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31