Dozynki Koncert Wycieczka Festyn P1310959 P1320346 P1320940 P1330423 DSC_1366 IMG_3800 IMG_3805 IMG_3810 P1300372 P1310813

ZAPYTANIE OFERTOWE na ochronę i zabezpieczenie imprezy masowej

A A A Pdf Print16x16 Mail16x16

ZAPYTANIE OFERTOWE 

na ochronę i zabezpieczenie imprezy masowej HENRYKI 2025

w dniach 12-13 lipca 2025 roku w Henrykowie Lubańskim

 

 

Zamawiający – Gminny Ośrodek Kultury i Sportu, ul. Dąbrowskiego 18, 59-800 Lubań, NIP 613-151-58-83, tel. 75 648 07 44 zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na:


Ochronę imprezy masowej HENRYKI 2025 w dniach 12-13 lipca 2025 r. w Henrykowie Lubańskim realizowanej zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20
marca 2009 r. z późniejszymi zmianami. 

 

I.                    Przedmiot zamówienia:


1. Ochrona i zabezpieczenie imprezy masowej HENRYKI 2025 w dniach 12-13.07.2025 r . w Henrykowie Lubańskim realizowanej zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 r. z późniejszymi zmianami (kwota za jedną roboczogodzinę pracownika oraz wyszczególnienie wszelkich innych kosztów: dojazd pracowników, przygotowanie dokumentacji, kierownik ochrony itd.)

12.07.2025– 13.07.2025 impreza masowa HENRYKI 2025

– dzień I, czas trwania 12.07.2025 r. od godz. 17.00 do 13.07.2025 r. do godz. 2.00 – 9 godz.

– dzień II, czas trwania 13.07.2025 r. od godz. 16.00 do 13.07.2025 r. do godz. 23.00  – 7 godz.

2. przygotowanie planów zabezpieczenia imprezy masowej; dostarczenie dokumentacji: Instrukcja ochrony Imprezy masowej, Instrukcja postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia w ciągu 5 dni od daty wyboru realizatora usługi, najpóźniej do dnia 10.06.2025 r.

 

3. Okres sprawowania fizycznej ochrony mienia oraz mienia osób trzecich:

- 11.07.2025 r. od godz. 20.00 do 12.07.2025 r. do godz. 7.00 – 11 godz.

- 13.07.2025 r. od godz. 2.00  do godz. 7.00 - 5 godz.

- 13.07.2025 r. od godz. 22.30 do 14.07.2025 r. do godz. 7.00 – ochrona mienia – 8,5 h

 

Ostateczne szczegółowe ustalenia dotyczące ilości i czasu pracy pracowników ochrony po wyłonieniu oferenta (zgodnie z ustawą).

 

Impreza zgłaszana na 1500 osób.

 

II. Warunki udziału w postępowaniu:

1. O realizację niniejszego zadania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

 

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności /koncesja/, udzieloną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, która obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

b) posiadają minimum czteroletnie doświadczenie w realizacji zadań z zakresu ochrony imprez masowych poparte minimum 4 referencjami,

c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zadania

d) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, w okresie trwania umowy, na kwotę minimum 400.000 PLN dla jednej i wszystkich szkód.

 

2. Niespełnianie przez Oferenta któregokolwiek z ww. warunków skutkuje odrzuceniem oferty.

 

III. Kryteria wyboru oferty:

1. Kryterium najniższej ceny – 100%.

2. Jeżeli żadna z ofert nie będzie spełniała oczekiwań Organizatora, lub wymagań określonych w niniejszym konkursie, Organizator zastrzega sobie możliwość zamknięcia konkursu bez wybrania oferty lub ogłoszenie nowego konkursu.

3. Organizator zastrzega sobie również możliwość zmiany warunków udziału w zapytaniu ofertowym    lub jego unieważnienie bez podania przyczyny.

4. Organizator dokona wyboru oferty do dnia 04.06.2025 r.

5. Oferenci, którzy złożą oferty, zostaną powiadomieni o wynikach wyboru.


6. Po zatwierdzeniu wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawca zostanie poinformowany o
wyborze jego oferty.

 

IV. Miejsce, sposób i termin składania ofert:

1. Oferty należy złożyć osobiście lub drogą pocztową w siedzibie Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu przy ul. Dąbrowskiego 18, 59-800 Lubań lub na adres mailowy: gokis@gokisluban.pl w terminie do 3 czerwca 2025 roku.

 

2. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis: „Zapytanie ofertowe na: ochronę i zabezpieczenie imprezy masowej HENRYKI 2025 w Henrykowie Lubańskim” ofertę należy złożyć drogą elektroniczną na adres: gokis@luban.ug.gov.pl

 

3. Prawidłowo przygotowana oferta powinna zawierać:

a) stawkę netto za 1 roboczogodzinę z uwzględnieniem podziału na:

- ochronę imprezy masowej HENRYKI 2025

- ochronę mienia oraz mienia osób trzecich, z których usług Zamawiający korzysta podczas realizacji imprezy

b) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię koncesji, o której mowa w pkt. II ust. 1a) zapytania ofertowego

c) potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie minimum 4 referencje, o których mowa w pkt. II ust.1b zapytania ofertowego

d) oświadczenie Oferenta, że spełnia warunki, o których mowa w pkt. II ust. 1c) i d) zapytania ofertowego

e) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopie polisy ubezpieczeniowej, o której mowa w pkt.II ust.1d) zapytania ofertowego

f) oświadczenie o akceptacji wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania.

 

V. Zawarcie umowy:

3) miejsce i termin podpisania umowy zostaną uzgodnione z wyłonionym Wykonawcą.
4) w przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
5) zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy pisemnej.

 

VI. Klauzula informacyjna:

Oferent wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Zamawiającego dla celów związanych z zapytaniem ofertowym zgodnie z klauzulą informacyjną zamieszczoną w zapytaniu ofertowym.

 
VII. Forma komunikacji z Zamawiającym:


Wszelkich informacji na temat zamówienia udziela: Justyna Antoszewska email:
justyna.antoszewska@luban.ug.gov.pl ,  tel.75 648 07 44.

 

 

Justyna Antoszewska

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu

 

 

 


 

KLAUZULA INFORMACYJNA - RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:

 

1.        Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Lubaniu, ul. Dąbrowskiego 18, 59-800 Lubań. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego:  gokis@gokisluban.pl,

2.        Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl,

3.        Dane osobowe klientów, pracowników oraz innych osób współpracujących z administratorem przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, e  RODO w celach:

a)        wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,

b)       wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa m.in. ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o bibliotekach, ustawy z dnia 5 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,

c)        realizacji zadań wynikających ze statutu administratora, w tym uczestnictwa w zajęciach przez niego organizowanych,

d)       realizacji działań promocyjnych na podstawie wyrażonej zgody poprzez filmy, fotografie, artykuły itp. w środkach masowego komunikowania, w tym strony internetowej i innych.

4.        Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:

a)        organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,

b)       inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z administratorem przetwarzają jego dane osobowe,

c)        podmioty realizujące zadania Administratora Danych Osobowych, takie jak: operator pocztowy, bank, dostawca oprogramowania dziedzinowego.

5.        Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3. W przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach - przez czas określony w tych przepisach.

6.        Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych,

7.        Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora:

a)        dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii,

b)       do sprostowania (poprawiania) swoich danych,

c)        do usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 17 RODO oraz art. 18 RODO,

d)       do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na zasadach opisanych w art. 21 RODO,

e)       do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO,

f)         prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,

g)        prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeśli dane przetwarzane były na jej podstawie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-g) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych.

8.        Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,

9.        Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami jest obligatoryjne. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości rozpoczęcia wypełniania obowiązku prawnego leżącego na Administratorze Danych Osobowych.

10.     Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

 

 

UMOWA nr    / 2025

o świadczenie zabezpieczenia imprezy masowej HENRYKI 2025 i usług ochrony mienia zawarta w dniu 4 czerwca 2025 roku w Lubaniu pomiędzy:

Gminnym Ośrodkiem Kultury i Sportu z siedzibą w Lubaniu 59-800, przy ul. Dąbrowskiego 18, NIP: 613-151-58-83, REGON: 020404130, reprezentowanym przez:

Justynę Antoszewską - Dyrektora,

zwanym w treści umowy „Zamawiającym”,

a

………………………………….…. prowadzącym działalność pod firmą .………………………………………… z siedzibą

w ………………………….…………….., posiadającym wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności

Gospodarczej pod numerem identyfikacyjnym NIP: ………………….. oraz numerze REGON: .…………….…..,

posiadającym aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i

mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w dniu………………… roku, numer

rejestru ………………, którą reprezentuje:

………………………………………………………………………………………..,

zwanym w treści umowy „Wykonawcą”,

zwanymi łącznie „Stronami”

i każda z osobna „Stroną”,

o następującej treści:

§ 1

PRZEDMIOT UMOWY

1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę zabezpieczenia osób i mienia

podczas imprezy masowej HENRYKI 2025 w rozumieniu Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 roku/ w okresie od 11.07.2025 r. do 14.07.2025 r., zwaną dalej „Usługą”.

 

2. Ochrona mienia dotyczy mienia Zamawiającego oraz osób trzecich, z których usług Zamawiający korzysta podczas realizacji imprezy.

3. Wykonawca zapewnia wykonanie Usługi przez pracowników ochrony wraz z dowódcą, w terminie określonym w pisemnym zleceniu przekazanym przez Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w § 8 ust. 1 niniejszej umowy.

3. Wykonawca dysponuje zmotoryzowaną i umundurowaną Grupą Interwencyjną /minimum 2 patrole/, która w przypadkach szczególnego zagrożenia udzieli wsparcia i dotrze na teren chroniony, w czasie nie dłuższym niż 20 minut od telefonicznego wezwania.

4. Wykonawca wykonywać będzie ochronę imprezy współpracując z Policją.

5. Wykonawca będzie wykonywał usługę ochrony na podstawie Koncesji MSWiA nr. ………….. z dnia

………………………… roku.

§ 2

OBOWIĄZKI WYKONAWCY

1. Do obowiązków Wykonawcy należy:

a) realizacja Usługi z należytą starannością, zgodnie z regulaminem danej imprezy / obiektu/,

wytycznymi Zamawiającego i obowiązującymi przepisami prawa,

b) zapewnienie jednolitego oznakowania i umundurowania wraz z identyfikatorami dla wszystkich

pracowników ochrony, sprzętu i środków ochrony osobistej oraz środków łączności

bezprzewodowej,

c) dokładna lustracja ochranianego obiektu/terenu imprezy przed rozpoczęciem realizacji zlecenia,

d) współdziałanie z profesjonalnymi służbami ochrony ppoż. w likwidowaniu zagrożeń pożarowych,

e) sprawdzanie uprawnień osób do wejścia w rejon podlegający ochronie; w przypadku braku takich

uprawnień albo w przypadku zakłócania porządku, wezwanie ich do opuszczenia terenu, na którym

impreza się odbywa,

f) przeglądanie zawartości bagażu i odzieży osób w przypadku podejrzenia, iż osoby te wnoszą

przedmioty zabronione, opisane w ust. 2 poniżej.

g) ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia

ludzkiego, a także ochranianego mienia; niezwłocznie powiadomienie Policji i przekazanie ich przybyłym funkcjonariuszom,

h) nie wpuszczenia do rejonu objętego ochroną osób odmawiających poddania się czynnością

określonym w pkt. e,f, g,

i) zgłaszanie kierownikowi ds. bezpieczeństwa Zamawiającego wszelkich zauważonych braków

i naruszeń stanu zabezpieczenia obiektu lub/i terenu imprezy,

j) uczestniczenie w naradach i wizjach w terenie z przedstawicielami Służb organizowanych przez Zamawiającego, które dotyczą prawidłowego zabezpieczenia imprezy.

2. Przez przedmioty zabronione, o których mowa w ust. 1 litera g, strony uznają broń, inne niebezpieczne przedmioty i narzędzia oraz materiały wybuchowe i wyroby pirotechniczne, napoje alkoholowe, środki odurzające lub substancje psychoaktywne.

3. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności kontraktowej /polisa ……….nr ……………………... /

4. Wykonawca kończy służbę na ochranianym obiekcie/imprezie decyzją osoby odpowiedzialnej,

wyznaczonej przez Zamawiającego.

 

§ 3

CZAS TRAWANIA UMOWY

Umowę zawiera się na czas określony od dnia 4 czerwca 2025 r. do dnia 14 lipca 2025 r. Od dnia

podpisania umowy powstają wzajemne prawa i obowiązki stron wynikające z postanowień niniejszej

umowy.

 

§ 4

KARY UMOWNE

1. Żadna ze stron nie będzie odpowiedzialna względem drugiej strony w przypadku gdy do niewykonania umowy dojdzie na skutek okoliczności siły wyższej, zdarzeń losowych, decyzji państwowych lub innych okoliczności niezależnych od woli którejkolwiek ze stron, którym nie można było zapobiec lub wcześniej przewidzieć.

2. W przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po jego stronie, zapłaci on Wykonawcy karę umowną w wysokości 100 % wynagrodzenia należnego za realizację niniejszej umowy, wynikającej ze stawki określonej w § 5 oraz liczby godzin określonych w zleceniu, o którym mowa w § 1 umowy.

 

3. W przypadku zerwania umowy przez Wykonawcę zapłaci on Zamawiającemu różnicę pomiędzy wynagrodzeniem wyliczonym w sposób opisany w ust. 2, a wszystkimi kosztami związanymi z wynajmem innej firmy ochrony do realizacji przedmiotu umowy określonego w § 1 umowy.

 

4. Zamawiający ma prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego w przypadku poniesienia szkody przekraczającej odszkodowanie otrzymane na mocy postanowień określonych w niniejszej umowie z powodu nienależytego zrealizowania umowy przez Wykonawcę lub odstąpienia przez niego od umowy i braku możliwości zatrudnienia innej firmy świadczącej usługi zabezpieczenia imprezy.

§ 5

WYNAGRODZENIE

1. Wartość umowy zostanie ustalona na podstawie iloczynu liczby godzin i stawki za jedną

roboczogodzinę. Strony ustalają stawkę za jedną roboczogodzinę pracy pracownika ochrony

Wykonawcy w wysokości:

a) ………..,00 zł brutto – w przypadku zabezpieczenia imprezy masowej HENRYKI 2025,

b) ………..,00 zł brutto – w przypadku zabezpieczenia mienia Zleceniodawcy i osób trzecich.

 

§ 6

WARUNKI PŁATNOŚCI

1. Zamawiający zapłaci należność za wykonanie usługi na podstawie faktury VAT wystawionej przez

Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

 

2. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół podpisany przez przedstawicieli Stron wymienionych w § 7 ust. 2 niniejszej umowy.

3. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić należność przelewem, na konto Wykonawcy wskazane na

fakturze w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT.

 

4. Za nieterminowe regulowanie płatności przez Zamawiającego, Wykonawca zastrzega sobie możliwość  naliczenia odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki.

5. Strony oświadczają, że są czynnymi płatnikami podatku od towaru i usług VAT.

6. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawienia faktur VAT bez podpisu jako odbiorcy.

 

§ 7

POZOSTAŁE WARUNKI OCHRONY

1. Zamawiający obowiązany jest zawiadomić Wykonawcę o wszelkich zmianach, które mają wpływ

na wykonanie przez niego przedmiotowej umowy.

 

2. Nad wykonaniem usługi przez pracowników ochrony Zamawiający i Wykonawca czuwają poprzez swoich pracowników nadzoru i kontroli:

- do kontroli wykonywanych czynności służby ochrony Zamawiający upoważnia Justynę Antoszewską,

tel. 75 648 07 44, kom. ………………………., adres mailowy: justyna.antoszewska@luban.ug.gov.pl

- ze Strony Wykonawcy osobą odpowiedzialną za wykonanie przedmiotu umowy wyznaczony został

…………………….., tel. kom. ………………, adres mailowy: ……………………

 

 

§ 8

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:

 

1.        Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Lubaniu, ul. Dąbrowskiego 18, 59-800 Lubań. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego:  gokis@gokisluban.pl,

2.        Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl,

3.        Dane osobowe klientów, pracowników oraz innych osób współpracujących z administratorem przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, e  RODO w celach:

a)        wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,

b)       wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa m.in. ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o bibliotekach, ustawy z dnia 5 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,

c)        realizacji zadań wynikających ze statutu administratora, w tym uczestnictwa w zajęciach przez niego organizowanych,

d)       realizacji działań promocyjnych na podstawie wyrażonej zgody poprzez filmy, fotografie, artykuły itp. w środkach masowego komunikowania, w tym strony internetowej i innych.

4.     Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:

a)     organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,

b)    inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z administratorem przetwarzają jego dane osobowe,

c)     podmioty realizujące zadania Administratora Danych Osobowych, takie jak: operator pocztowy, bank, dostawca oprogramowania dziedzinowego.

5.     Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3. W przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach - przez czas określony w tych przepisach.

6.     Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych,

7.     Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora:

a)     dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii,

b)    do sprostowania (poprawiania) swoich danych,

c)     do usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 17 RODO oraz art. 18 RODO,

d)    do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na zasadach opisanych w art. 21 RODO,

e)     do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO,

f)     prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,

g)    prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeśli dane przetwarzane były na jej podstawie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-g) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych.

8.     Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,

9.     Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami jest obligatoryjne. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości rozpoczęcia wypełniania obowiązku prawnego leżącego na Administratorze Danych Osobowych.

10.   Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

 

 

§ 9

DODATKOWE POSTANOWIENIA UMOWY

1. W sprawach nieregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy o ochronie osób i mienia oraz Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.

2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dokonywane będą na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.

3. Ewentualne spory wynikłe między stronami na tle stosowania niniejszej umowy rozstrzygnie odpowiedni Sąd dla powoda.

4. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.

 

 

WYKONAWCA                                                                                                                                 ZAMAWIAJĄCY

 


Prev
Lipiec 2025
Next
Po Wt Śr Cz Pi So Nd
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31